FAQ/Praktisk info

Alt du skal vide i forbindelse med bestilling af stripshow
+45 2036 2663

FAQ/PRAKTISK INFO

FØR STRIPSHOW:
  • Når artisten ankommer afregnes der kontant til artisten medmindre andet er aftalt.
  • Artisten skal bruge et rum til at klæde om i.
  • Sørg for at gulvet er ryddet og tørt så artisten ikke glider i sine høje hæle eller kommer til at skade på fx glasskår eller lignende.
  • Artisten skal kunne tilslutte musik via AUX eller Bluetooth. Aftal dette med artisten. Hvis dette ikke er muligt, fortæl det på forhånd så der kan medbringes højtaler eller fundet anden løsning.
  • Aftal med artisten hvem der skal sidde i stolen. Sørg for at have en stol klar (uden armlæn, med ryglæn og uden hjul). Stolen placeres i midten så artisten kan komme rundt om.
  • Sørg for lækker dæmpet belysning.
  • Hvis kriterierne ikke opfyldes er artisten i sin fulde ret til at køre derfra uden at udføre sit show og stadig modtage den fulde betaling.

GOD FORNØJELSE!

 

SPØRGSMÅL OG SVAR:

Hvor længe varer et stripshow?
– Et stripshow varer cirka 12-15 min. Dette afhænger af artistens musikmix.

Må man røre en stripper?
– Som udgangspunkt nej. Alle artister har forskellige grænser. Lad stripperen føre dine hænder.

Hvor går grænsen?

– Du må ikke råbe skældsnedsættende ord af stripperen samt heller ej røre uden at have fået lov. Du skal acceptere de grænser artisten sætter i det tidsrum artisten opholder sig der. Hvis stripperen giver en advarsel for overtrædelse, skal dette accepteres, ellers er stripperen i sin fulde ret til at køre derfra uden at fuldføre sit show samt stadig modtage sin fulde betaling.

Må man tage billeder/optage video?
– Dette aftales med artisten inden start om hvordan og hvorledes. Det er ikke alle artister der accepterer dette.

I hvor god tid skal jeg booke?
– Det er en god idé at booke i god tid hvis du vil være sikker på at den ønskede artist er ledig den gældende dag på det ønskede tidspunkt.

Kan jeg booke på selve dagen?
– Ja det kan du. Der pålægges et hastetillæg på 100,-

Hvordan betaler jeg?
– Der skal betales et booking gebyr til bureauet via MobilePay eller bankoverførsel. Dette vil blive fratrukket det fulde beløb. Det resterende beløb afregnes kontant på dagen ved artistens ankomst, medmindre andet er aftalt.

Hvornår kan jeg senest annullere min booking?
– Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter, du har modtaget din bookingbekræftelse. For at gøre brug af fortrydelsesretten skal du utvetydigt meddele os din annullering inden udløb af fristen, dog senest 24 timer før begivenhedens aftalte start. Vi forbeholder os retten til at opkræve det fulde beløb for bookingen, såfremt forstående ikke iagttages.

Kan jeg være sikker på at den artist jeg har booket møder op?
– Ja! Vi samarbejder kun sammen med stabile artister der møder op hver eneste gang! Skulle uheldet være ude at artisten er forhindret pga. sygdom eller lignende vil du altid blive informeret om dette og sammen finder vi en ny artist eller en løsning der passer dig.

Har I tavshedspligt?
– Vi, samt vores artister har 100% tavshedspligt. Alle oplysninger du måtte give os er fortrolige og vil ikke komme videre til tredje part medmindre der gives samtykke til dette.

Har du andre spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på tlf 20362663 eller på mail info@charlotteschou.dk

Ring og book vores artister allerede nu eller udfyld vores kontaktformular – vi sidder klar!

Åbningstider booking telefon:

Mandag-torsdag12.00-20.00
Fredag-lørdag12.00-02.00
Søndag12.00-18.00